Jesteśmy firmą powstałą w 2009 roku. Obsługujemy klientów
indywidualnych, instytucje państwowe oraz firmy prywatne. Od początku
naszej działalności zapewniamy klientom kompleksową obsługę w zakresie
dostaw środków czystości, higieny i dezynfekcji, artykułów BHP oraz
artykułów biurowych i eksploatacyjnych.
Nasi dedykowani stacjonarni doradcy i mobilni przedstawiciele
handlowi zapewniają profesjonalną obsługę i doradztwo w zakresie
zakupów. Klientom składającym zamówienia
przygotowujemy indywidualnie wyselekcjonowany koszyk najczęściej
kupowanych produktów, atrakcyjny rabat na pozostałe artykuły we
wszystkich grupach asortymentowych oraz co miesiąc szereg atrakcyjnych
promocji. Złożone zamówienia są realizowane w ciągu 48h. Dostawy
realizujemy własnym transportem, firmą kurierską, a także poprzez sieć
paczkomatów. Wszystko po to, aby zapewnić klientom komfort zamawiania
potrzebnych materiałów.
Zapraszamy do współpracy.
Zapraszamy do współpracy.